Pazar, Nisan 16, 2006

يک شنبه 27 فروردين 1385

يک شنبه 27 فروردين 1385
نگرانی خانواده های رشیدی و کامرانی و آزادی بهروز علیزاده و دستگیری برادران عیوض پور
نگرانی خانواده های رشیدی و کامرانی
هنوزهیچ خبری از رشیدی و کامرانی در دست نیست.
مهندس ابراهیم رشیدی و دکتر محرم کامرانی امروز در حالی دهمین روز بازداشت خود را سپری می کنند که هیچ کس از وضعیت و محل نگهداری آنها خبری در دست ندارد. صالح کامرانی که وکالت این عزیزان را بر عهده گرفته ضمن ابراز نگرانی از وضعیت موجود اظهارداشت : تاکنون وقت ملاقات و اجازه تماس تلفنی به بازداشت شدگان داده نشده است . وی با بیان اینکه تمامی مراجعت ها و پیگیریهایش بی نتیجه بوده و از محل دقیق آنها اطلاعی ندارد گفت : خانواده های آنها در اضطراب و نگرانی شدید بسر می برند.
مهندس ابراهیم رشیدی و دکتر محرم کامرانی روز 11 فروردین (31 مارت) در اهر بازداشت شدند و سپس به تبریز منتقل گردیدند.
بهروز علیزاده آزاد شد
حق-بهروز علیزاده فعال حرکت ملی آذربایجان در اردبیل امروز پس از تحمل ۲۲ روز حبس بدون هیچ قرار و بدون اینکه تفهیم اتهامی صورت گرفته باشد آزاد شد.به هنگام آزادی علیزاده جمع زیادی از هویت طلبان اردبیلی در برابر دادگاه انقلاب این شهر تجمع کرده بودند.
بازداشت مصطفی عوض­پور و برادرانش

به گزارش روابط عمومی مجمع دانشگاهیان آذربایجانی، مصطفی عوض­پور یکی از فعالین حرکت ملی آذربایجان به همراه دو برادرش جمعه شب حدود ساعت 11 شب توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی(منزل پدری) دستگیر شده­اند. این گزارش می افزاید که مامورین امر بدون اطلاع قبلی و هنگام خواب وارد خانه شده و موجب ترس و وحشت اهالی خانه شده­اند.
به امید آزادی همه زندانیان سیاسی و عقیدتی

Hiç yorum yok: